Kulttuurisensitiivinen kohtaaminen ja tulkin käyttö asiakastyössä

Verkossa

Koulutus tarjoaa tietoa ja perustyökaluja kulttuurisensitiiviseen kohtaamiseen, erityisesti asiakaspalvelutilanteiden tukemiseksi

Koulutuksen teemat

  • Kulttuurinen kompetenssi ja kulttuurisensitiivisyys
  • Tulkin käyttö asiakaspalvelutilanteessa

 

Koulutus on suunnattu sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstölle, sivistys- ja kulttuuritoimen sekä järjestöjen työntekijöille

Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue ja Oulun Diakonissalaitoksen Säätiössä toimiva PALOMA-osaamiskeskus.

  • Koulutus toteutetaan etäkoulutuksena
  • Koulutus on kaikille maksuton
  • Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi kokouskutsun, jossa on osallistumislinkki koulutukseen.

 

Kouluttajat

  • asiantuntija Kaisa-Johanna Yli-Tokola (PALOMA-osaamiskeskus, ODL)
  • tulkkipalvelun johtaja Titta Heikkinen (Monetra)
  • kehittämisasiantuntija Lucas Borovsak (Monetra)

 

Lisätietoja:

Kaisa-Johanna Yli-Tokola
asiantuntija, PALOMA-osaamiskeskus
Oulun Diakonissalaitoksen Säätiö sr
kaisa-johanna.yli-tokola@odl.fi
puh. 044 493 4833

ja

Anu Holappa
projektisuunnittelija
POPsote
anu.holappa@ouka.fi
puh. 040 195 1899